Pages

Monday, November 29, 2010

A S S A L A M U A L A I K U M

Heee.... tahap kernerbesan tertinggi pg nih...
0435 3 NOVEMBER 2010 aku bwat blog bwat petama kalinya...
aku sndrik pn xthu knapa aku bley bwat bnde nih..
hadoi..
sblm nih aku mint,suka & trjebak baca blog org ja..
tp kli nih aku tekad & nakad aku bwat blog sdrik..
aku nk rsa sndrik cena org tulis blog..
haha.. oke x??
thnx la kt mmbe aku selaku org petama yg follow blog aku padahal 
aku blom post pape g pn..semangat je dya follow.
aku arap dgn wujudknya blog nih aku dpt express kn drik aku dgn lebih brjya..
nk knai dkt2 ini pesbuk aku

ang sayang aku!! aku 10x juta  sayang ang balik..
ang benci aku!! xpa aku suka..

 mna org yg ingt nih blog bdk ensem korunk blah laa... aku x
tp aku ada hati.. hati aku iklas nk menulis kt snih..
nk sharing apa yg aku ada..

sekian,(effect tepuk tgn ckit)


4 comments:

  1. oh cilake.. apasal tulis jd kaler (ungu xungu,pink xpink) nih.. tlg jwb jap

    ReplyDelete
  2. haha. bese la bro, baru nak berjinak2. nanti pndai ler tu.

    ReplyDelete
  3. hihi.. thnx beb.. pasnih guwa repair ape yg xckop.. ok dak??

    ReplyDelete